Besök på badhuset

Idag har jag och Sanna varit hypernyttiga för vi har varit och simmat! Totalt en km om våra beräkningar stämmer. Vi börjar så smått ladda inför beach 2010 ;)
Badhuset i La Celle St Cloud var jättefräscht och fint :D Jag hade sett framför mig hur äckligt ett franskt badhus skulle vara men där hade jag minsann fel! Och billigt var det också! Bara 3€ för oss som är studenter.
Så framöver ska vi försöka fara och simma på fredagarna :) det är nära, billigt, roligt och bra väldigt bra träning. Allt i ett kan man säga. Dock är det lite dumt att fransmännen inte kommit på det praktiska med att duscha direkt efter att man badat istället för att man ska måsta fara hem och duscha. Menmen, så småningom kommer de väl på det också. De hade iallafall väldigt coola låsanordningar till skåpen där man fick välja en egen kod istället för att hålla på med nycklar som man ändå bara är rädd att man ska tappa. Jag blev imponerad ;)

Ikväll blir nog en väldigt lugn och stillsam kväll. Viktor ska vara hos en kompis i helgen så ikväll kan vi ha tjejkväll om vi vill ;) Imorse föreslog jag för Karin att vi kan baka pepparkakor före jul och det verkade hon tycka var en jättebra idé så hon skulle kanske till och med köpa pepparkaksformar!
Och imorgonkväll blir det......daradam, New Moon! :D Gissa om det är någon som längtar otroligt jättejättemkt tills dess!!!

Vi ses om fyra veckor! Om exakt fyra veckor och sex timmar landar mitt flyg i norrland :D det känns väldigt overkligt men så är det iallafall :D

Tjingeling och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0