Är det lagligt att helgerna går så fort?

Om man kunde göra en mix av Edward och Jacob så skulle det bli universums snyggaste kille! :D Jacobs kropp på Edward skulle inte vara dumt ;) Annars duger Edward fint som han är :) Filmen igår var iallafall kanon :D Vi fick inte världens bästa platser och biosalongen var inte heller världens bästa men det var ändå bättre än när vi var på bio för två veckor sen. Den här gången fanns det iallafall luftkonditionering i salen, tack och lov! Och dumma fransmän som inte numrerar platserna så man vet vart man ska sitta och slipper tränga sig och be folk flytta ihop för att man ska rymmas! Det säger sig ju självt att om det är valfri placering så sätter sig alla så att det i slutändan bara finns enstaka platser utspridda i salen för att ingen vill sitta bredvid någon de inte känner! Nåja, nästa gång får vi väl prova ytterligare en annan bio så kanske det är den perfekta ;)

Före filmen åt iallafall jag och Sanna middag på en restaurang och hade ett gäng ryska män sittandes vid bordet bredvid vårt. Jag och Sanna åt sallad eftersom vi just före hade ätit glass och alltså inte var så hungriga ;) våra ryska grannar åt också sallad och min tanke var då såklart: "Varför sitter 6 stora ryska karlar på en restaurang i Paris och äter sallad till middag?" Det var i och för sig en stor sallad och både jag och Sanna blev väldigt mätta. Sen fick jag iallafall svar på min fråga när det visade sig att ryssarna bara åt salladen till förrätt!

Idag har vi varit i kyrkan och hjälpt till att ställa iordning inför julmarknaden nästa helg. Sen bjöd kyrkan på pizza :D

Så har ännu en helg kommit och gått. De går alldels för fort och även om jag har tusen saker som jag ska hinna göra innan jag far hem så känns det som om jag inte hinner nånting. Tur att jag skrivit en lista på allt som ska göras och tur att jag och Sanna redan har planerat hur vi ska lägg upp nästa helg för att hinna göra så mkt som möjligt ;) Skola imorgon igen!

Au revoir!


 +  

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller helt klart med din teori om Jacob och Edward. ;) Nu också bara jag ta mig på bion här i stan och se filmen. Om jag får någon som vill följa med mig...

2009-11-23 @ 15:32:52
URL: http://moppan.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej :) ja, det är helt klart den bästa jullåten!

2009-11-25 @ 22:17:24
URL: http://moppan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hawaii säger du? När lyfter vi? ;)

2009-11-27 @ 00:42:18
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0