Vad hände under 2009?

Nyårsafton idag, som enligt tradition ska firas tillsammans med vännerna från Medle. Dock inte hos Lotta som tidigare år eftersom hon bestämt sig för att vara på resande fot och för tillfället befinner sig i Australien. Därför firar vi nyåret i stan ikväll. Det kommer bli kanon det med :D

Jag hade tänkt ägna det här inlägget åt en resumé av året som gått, 2009, sista året före 2010-talet, början på ett nytt decennium. Men jag har insett att jag inte har så mycket att sammanfatta så det blir ingen lång resumé. Men några kalasstunder finns det så klart att se tillbaka på från året som gått:

Våren var enformig och händelselös, det var jag och hemtjänsten. Sen kom sommaren och den slappaste veckan någonsin som tillbringades på Sunny Beach, Bulgarien, där Anna sov bort eftermiddagarna medan jag snällt fick sitta på balkongen och läsa ;) Men trots det lyckades vi bli både brända och sen bruna :D Underbara vecka!
Sen närmade sig hösten och den 28 augusti då jag drog iväg på mitt livs äventyr. Något jag aldrig trodde att jag skulle våga men som jag nu inte ångrar en sekund. Tack vare au-pairjobbet i Paris startade jag min blogg, som jag var tveksam till att jag skulle orka hålla levande men som nu har fått leva så länge som fyra månader. Och som kommer att finnas kvar åtminstone ett halvår till för det är så mycket tid jag har kvar att spendera i en av världens vackraste städer och jag åker tillbaka redan på söndag!

Gott nytt år allihopa! :D Jag avlägger inga nyårslöften för sånt misslyckas man ändå alltid med, det är bara slöseri med tid att komma på dem ;)


    
Bulgarien 2009, Anna vart åker vi nästa år? :D


Kommentarer
Postat av: anna

DÅ ÅKER VI TILL THAI ♥

2009-12-31 @ 13:41:01
URL: http://annaohgren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Spanien då?

2010-01-04 @ 10:07:38
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0