Vaccinering, check!

Jaha då var man vaccinerad mot svinis. Tack vare det europeiska sjukförsäkringskortet blev jag godkänd att vaccinera mig här i Frankrike. Skönt att ha det gjort! Vaccineringen ägde rum i en gympasal och det var en kines som stack mig. Det var allt lite lustigt alltihopa :) Än så länge har inga biverkningar dykt upp men det ska tydligen komma en fruktansvärd värk i armen så småningom. Men det är bara att vänta och se.

Det muntliga provet idag gick godkänt bra. Något vettigt fick jag väl förhoppningsvis ur mig. Måndag nästa vecka är det skriftligt prov så tills dess måste jag plugga grammatik!

Jaha, onsdag imorgon igen = aktiviteter hela dagen. Det blir ingen pepparkaksbakning men antagligen kan vi fylla tiden med läxläsning istället.
Julkalenderna tar sig förresten. Klara avgudar den fortfarande och av mig får den ett litet plus i kanten, den blir bättre och bättre. Här följer vi den med spänning varje dag ;)

Ciao och på återseende! Sverige om 10 dagar :D


Kommentarer
Postat av: annaa

SKELLEFTEÅ OM 10 DAGAR (L)

2009-12-08 @ 23:52:36
URL: http://annaohgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket! <3

2009-12-10 @ 19:14:54
URL: http://moppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0