Rånad!

Ända sen i fredags har jag till och från haft ont i en tand. Det är lite svårt att säga vilken eftersom smärtan hela tiden flyttar runt men den håller sig iallafall till den vänstra delen av munnen. Så i eftermiddags bestämde jag mig för att ringa tandläkaren eftersom det är onödigt att åka tillbaka till Frankrike med ett hål i en tand.
Jag fick en tid redan idag så det var bara att sätta sig i bilen och dra iväg till stan. Men tror ni att jag hade något hål? Nej självklart inte. Mina tänder såg så fina ut. Tandläkaren slipade lite längst in där tänderna tydligen nötte mot varandra men annars kunde han inte se något som var på tok. Och hela det kalaset som tog sammanlagt tio minuter kostade mig 300 kronor! Rena rånet! Jag har fortfarande ont i tanden men jag hoppas verkligen att det blir bättre!

Igår slutförde jag julklappsinköpen och klippte mig. Det behövdes verkligen! Och idag har jag jobbat :) Det var riktigt roligt att komma tillbaka till alla gamla gubbar och gummor och se att nästan ingenting förändrats :) Fast hemtjänsten kan faktiskt vara ett riktigt spännande jobb, det är inte alltid samma gamla vanliga rutiner. Idag har jag tex kört 30 km/h med en bil där bakhjulet fryst fast :)

Jag jobbar imorgon också, pappa fyller år och på torsdag är det julafton :D

Tjoheeeeej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0