Julen har kommit och julen har gått

Det börjar vara dags för en liten uppdatering över hur julhelgen varit. Den har innefattat mycket mat, fina julklappar och trevligt sällskap :) Jag har fått en ny resväska! Det var minst sagt välbehövligt. Lite annat smått och gott fanns också bland klapparna, bland annat en extern hårddisk och ett antal böcker :)

Julaftonen tillbringades, som så många år tidigare, hemma tillsammans med mammas bror och kusinerna. Jag missade Kalle Anka för att jag blåste håret och gjorde extreme face makeover på min syster. Men det är jag inte speciellt ledsen över.
På juldagen förflyttade vi oss, som så många år tidigare, till mammas bror och åt julmiddag där. Och igår, annandagen, tillbringades på mellandagsrean med Miranda och sen kom kvällen och den efterlängtade utgången på station 8 :) Tack till världens bästa vänner och alla andra trevliga typer man stötte ihop med. Det var jättemycket folk och jättetrevligt :)

Idag har det snöat så in i h*vete! Enligt mig själv flera meter och jag som hatar att skotta snö har skottat snö!
En vecka kvar tills jag åker tillbaka till Paris och där hoppas jag verkligen att det inte är någon snö. Innan dess har jag en hel del att hinna med, bland annat jobba imorgon och på onsdag, hinna på stan och köpa nya skor och fira nyår :D

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: annaa

leeena när ska vi va me varann? :(

2009-12-28 @ 14:15:35
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0