Hem imorgon?

Snabb uppdate innan jag måste sova: Väskan är packad och jag är klar för avfärd. Men den stora frågan just nu är om jag kommer att kunna åka hem imorgon. Det har snöat här idag (några millimeter på sin höjd) och det är kaos i trafiken. Flera flyg har tydligen ställts in eller blivit försenade på grund av snön och i natt ska det snöa ännu mer så har jag riktigt otur flyger inte mitt plan imorgon! En annan mardröm vore att flyget blir så försenat att jag missar inrikesflyget och tvingas övernatta på arlanda! Det har jag redan gjort en gång för mkt!
Jag måste iallafall fara tidigt imorgon så jag säkert hinner till flygplatsen med tanke på alla strejker och trafikolyckor som vädret har bidragit med.

Ikväll har jag förresten fått en julklapp av Karin, Viktor och Klara :D en fransk kokbok! Mitt livs första kokbok :D  Jag har inte hunnit kolla än om det finns något recept på hur man kokar ris ;)

Nej nu måste här sovas för imorgon ska jag fara hem! (förhoppningsvis)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0