Sista dagen på jobbet.

Idag har jag jobbat sista dagen i hemtjänsten på väldigt länge. Skönt men samtidigt tråkigt. En snäll tant bjöd mig på ett väldigt gott päron och sånt är ju alltid uppskattat =)

Med packningen går det sisådär. Jag satsar på att packa klart imorgon (man jobbar alltid bäst under press). Fast jag har nog egentligen läget under kontroll. Igår köpte jag tex nya skor som jag var i väldigt stort behov av och att göra de två dagar före avresa är väl att vara ute i rätt god tid?
Igår var det även hejdåmiddag med världens bästa tjejer på tatung :D Skitdyrt men skitgott. Men smakar det så kostar det.

Nu skulle jag egentigen sett sen nya serien med Alexander Skarsgård som började ikväll men det blev av någon anledning inte av så jag får lov att se det en annan dag. Det frestade mig inte så jättemkt att det handlade om vampyrer men om han är lika snygg som vanligt så kommer jag att sitta fastklistrad serien ut ;)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var jättekul i tisdags! :) Du får ha det så bra nu Lena, så ses vi när du kommer hem! :)

2009-08-27 @ 11:51:55
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0