Packat och klart!

Förhoppningsvis är allt packat för nu orkar jag inte mer! 21 kg slutade vikten på och det tycker jag är klart godkänt :D
Dagen har annars varit rätt ledsam. Har sagt hejdå till Sandra och Erik och det var minsann inte roligt :( och Anna, JAG KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ!

Imorgonbitti strax efter fem bär det av mot Falmark och sen vidare från Arlanda halv elva. Jag kommer att hamna fel, gå vilse och inte hitta rätt! Jag känner mig verkligen positiv. Kring kl fem imorgon eftermiddag räknar jag med att vara framme hos familjen i Bailly utanför Paris. Okej jag är lite nervös, mest för resan dit, men det borde gå bra.

Nu måste jag göra ett fösök att sova. Datorn är packad så jag uppdaterar förhoppningsvis när jag kommit till rätta och fått ordning på allt.
Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: conny din gora

du kan flyga, du är inte rädd! och om du är det är det bara att greppa tag i byxorna på din flygkompis eller så kan du lyssna på running up that hill & tänka på bullen och italy ♥

2009-08-27 @ 22:32:39
URL: http://annaohgren.blogg.se/
Postat av: Joannnne

Jag håller med Anna och säger att det kommer gå superbra! att greppa byxorna på din medresenär avråder jag dock starkt ifrån.. om han inte är snygg förstås! ;)

2009-08-28 @ 15:38:40
URL: http://joannne.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det kommer att gå kanonbra det där Lena! :) Se till att uppdatera bloggen så ofta du kan, så vi vet vad du har för dig om dagarna!



Greppa definitivt tag i byxorna på din flygkompis om han är snygg!! ;)



Lycka till! :)

2009-08-28 @ 15:59:26
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/
Postat av: Lolle

Ja Lena uppdatera mycket! Och se till att vara snäll med familjen så vi får komma och bo där ;D

2009-08-28 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0