Arbetsdag nr 1.

Just det, första arbetsdagen idag och det har gått galant. Nu är jag däremot väldigt trött för att ha en 11-åring och en 7-åring runt omkring sig non-stop i tolv timmar tar på krafterna. Men dom är söta och snälla =) idag har vi spelat wii, cs, trollspelet, varit och badat i poolen, sett mysteriet på greveholm (på mitt initiativ, barnen måste lära sig vatt uppskatta en bra svensk julkalender) och Klara har hittat ett tomatspel på min dator, där man ska odla och sälja tomater, så nu lär jag väl knappast få ha den ifred i fortsättningen.

Det har förresten varit 28 grader här idag! Synd bara att barnen hellre sitter inne och spelar dator än är ute i det underbara vädret, vilket innebär att jag allt vackert också får hålla mig inne och avundas alla som får ligga ute i solen.
Morgondagen lär väl bli rätt lik den här dagen så det är bäst jag går och lägger mig snart så jag orkar med alla aktiviter. Sover de lika länge imorgon som imorse får jag sovmorgon till klockan nio ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

LENA BLOGGA!

2009-09-02 @ 22:47:40
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0